vip-medic.pl
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
  Katalog » Jak kupować w sklepie
Kategorie
Kontakt
GSM
691 777 949
Godziny działania sklepu
Kontakt telefoniczny Pon. - Pią. 9.00 - 17.00 Zamówienia e-mail i w sklepie internetowym 24h/7 dni w tygodniu.
Promocje

Zobacz wszystkie
Informacje
Kategorie wiadomości
Jak kupować w sklepie

Jak poruszać się po sklepie vip-medic.pl ?

Oferta sklepu (drzewo kategorii po lewej stronie) podzielona jest na kategorie główne (np. VIRUMIN), z których każda następnie dzieli się na podkategorie produktu.

Menu z lewej strony :  Aktualności – znajdziesz tu ciekawe artykuły, Kontakt – dane kontaktowe do sklepu i godziny działania, Informacje – tutaj znajduje się regulamin, informacja jak poruszać się po sklepie, formularz kontaktowy, informacja o dostawie, mapa sklepu i katalog wszystkich produktów.

Z prawej strony znajduje się panel klienta. Login i Hasło ( logowanie użytkowników, którzy dokonali już rejestracji w sklepie) oraz Formularz Rejestracji Konta Użytkownika i Koszyk

Wyszukiwanie interesującego produktu ?

Korzystając z menu po lewej stronie i wybierając odpowiednią kategorię np. VIRUMIN i wybierając konkretny towar np. Virumin Dent 120 saszetek.

Jak kupować w sklepie vip-medic.pl ?

Jeżeli znajdujesz interesujący produkt w naszej ofercie należy podjąć następujące czynności: użyć przycisku "dodaj do koszyka" co spowoduje dodanie wybranego towaru do zawartości koszyka. Wybrany towar będzie widoczny w polu koszyka "Twój koszyk". Aby dodać kolejną sztukę towaru należy: kliknąć przycisk dodaj, aby usunąć towar z koszyka należy użyć przycisku "usuń". Aby dodać towar z innej kategorii należy użyć przycisku kontynuuj zakupy wybrać interesujący produkt i postępować jak wyżej.

Aby sprawdzić jaki towar jest w koszyku należy kliknąć w polu zobacz swój koszyk.  Jeżeli jesteś już zdecydowany finalizować transakcję należy użyć przycisku: realizuj zamówienie. Następnie należy wybrać formę transportu oraz formę zapłaty i kliknąć przycisk dalej. Następnie należy zalogować się, sprawdzić dokładnie dane do wysyłki i kliknąć Wyślij zamówienie.

W przypadku gdy nie posiadasz konta w sklepie należy je wcześniej założyć. Kliknij przycisk menu zaloguj się następnie jeśli nie masz konta zarejestruj się. Przejdziesz do okna rejestracji konta użytkownika. Należy dokładnie uzupełnić dane na koniec użyć przycisku ZAREJESTRUJ. Otrzymasz komunikat: Rejestracja przebiegła prawidłowo. Można się zalogować.

Można również dokonać zakupów bez konieczności rejestracji, po wybraniu towaru naciskamy przycisk Do Kasy i wybieramy Zamówienie bez zakładania konta, dalej postępujemy zgodnie z podpowiedzią programu.

Wybór formy transportu oraz zapłaty za towar :

Umożliwiamy naszym klientom wybór trzech opcji odbioru towaru: za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłka ekonomiczna ( przedpłata),przesyłka pobraniowa( płatność przy odbiorze paczki), za pośrednictwem kuriera (przedpłata).

Co do sposobu płatności to można płacić:

  • przelewem na konto bankowe koszt kuriera wynosi 22 zł, poczta wg cennika
  • pobranie – koszt przesyłki pobraniowej zgodnie z cennikiem poczty

Rejestracja i logowanie

Rejestracja użytkownika polega na wypełnieniu odpowiedniego formularza, w którym musisz podać dane niezbędne do identyfikacji. Formularz dostępny jest po wciśnięciu przycisku menu "Zaloguj się" oraz pod przyciskiem Panel klienta można korygować dane. Dane podane w formularzu są na stałe przypisane do wybranego identyfikatora użytkownika potwierdzanego ustawionym hasłem.

Wymaganą i ważną informacją jest podanie poprawnego i aktywnego konta poczty elektronicznej niezbędnego do odbierania informacji o stanie zamówienia.

 

Otrzymanie zamówionego towaru

Zamówione produkty dostarczy Ci kurier lub Poczta Polska.

Pamiętaj, aby przy odbiorze przesyłki sprawdzić jej stan.

 

Gwarancje i zwroty produktów

Pamiętaj aby przy odbiorze towaru dokładnie sprawdzić, czy nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku jeśli uważasz, że produkt posiada wady, spisz wraz z kurierem protokół uszkodzenia. Każdy towar w sklepie objęty jest gwarancją producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu, skontaktuj się z przedstawicielem sklepu pod adresem e-mail kontakt@vip-medic.pl i opisz usterkę oraz podaj swoje dane osobowe i dane swojego zamówienia. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania z uszkodzonym towarem. W niektórych przypadkach producenci prowadzą własne punkty serwisowe, w których możesz dokonać naprawy gwarancyjnej uszkodzonego sprzętu całkowicie bez konieczności konsultacji z nami - szczegóły znajdziesz na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

 

Jak kupić towar na firmę w sklepie vip-medic.pl  ?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, wypełnij dane po wybraniu opcji

"faktura".

 

Polityka prywatności - bezpieczeństwo danych osobowych

Podane przez Ciebie podczas rejestracji dane są wykorzystywane jedynie na użytek wewnętrzny www.vip-medic.pl w celach identyfikacyjnych i nie będą udostępniane osobom trzecim. Jeżeli zgodziłeś się na otrzymywanie materiałów marketingowych możesz mieć pewność, że oznacza to, iż raz na jakiś czas możesz otrzymać biuletyn z informacjami o nowościach w ofercie sklepu. Ochrona Twoich danych jest dla nas najważniejszym priorytetem i możesz mieć pewność, że nie trafią one w niepowołane ręce.

 

Nie znalazłeś interesującej odpowiedzi ? Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi:

Czy umieszczone na waszych stronach ceny są netto, czy brutto?
Wszystkie podawane ceny są brutto.

Czy oferowane w sklepie artykuły są nowe oraz czy dołączone są do nich polskie karty gwarancyjne i instrukcje obsługi?
Tak, sprzedawane produkty są nowe i posiadają polskie karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi.

Jak długo muszę czekać za otrzymaniem towaru.
Realizujemy zamówienie zwykle w przeciągu 3 dni roboczych.

Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Składając zamówienie proszę zaznaczyć, czy potrzebna będzie faktura VAT . Jeśli zaznaczycie Państwo, że jest wymagana faktura VAT, to otrzymacie ją wraz z zamawianym towarem. 

Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie, czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje. Prosiłbym o wyjaśnienie.

Zarejestrowanie się nie ma żadnych "ubocznych" konsekwencji. Jest to jeden z warunków dokonania zamówienia przez nasz sklep internetowy, a ponadto daje kilka dodatkowych możliwości. Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie.

Co się stanie z przesyłką jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu ?

Kurier zostawi awizo, tak samo jak w przypadku Poczty. Wówczas należy zadzwonić do firmy kurierskiej, aby określić dokładną godzinę, o której kurier będzie mógł dostarczyć paczkę z zamówieniem

 


Powrót
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
PREZENT DLA NAJBLIŻSZYCH !

Prezent dla Najbliższych!? Ty zamawiasz, my pakujemy ozdobnie bez dodatkowych kosztów !
    


 [czytaj więcej]
Recenzje
Promocje
22 październik 2017
789159 wywołań od 02 sierpień 2011
Copyright © 2012 oscGold